Oleme Lätis klientide arvult tõusnud kolmandale kohale ning meie turuosa suurus on 12%. Sellega edestame nii mõndagi Skandinaavia tegijat. Meie bränd on arenenud, selleks kulus 3–3,5 aastat. Arvame, et meie tulemused on läbipaistvad ning oleme professionaalsed. Pank on saanud ka kohalikul turul palju tunnustust. Suurem osa meie klientidest on olnud lojaalsed juba aastaid ja see näitab, et tuleme toime ka väga keerulistes tingimustes.
Baltimaade majanduskasv on jätkuvalt stabiilne ning kriis on seljataga. Euroalas on Balti riigid endiselt ühed kiiremini kasvavad riigid. Loodame lõigata kasu Läti majanduse kasvust. Lätis ehk koduturul on meil tugev positsioon. Meil on tugev haru Leedus ja Eestis Tallinnas, milles suurus on kahekordistumas.
Mis on teie eesmärgid?
Tahame saada esimeseks valikuks eraisikutele ja ettevõtetele Baltimaades, kus tarbimine on tõusuteel, ja seetõttu usume, et tulemas on tarbijalaenude evolutsioon ja seetõttu tahame olla selles segmendis kindlasti kohal. Meie strateegia on muutunud selliselt, et lihtsalt kasvava panga asemel oleme üha rohkem hakanud keskenduma suuremale hulgale inimestele. Usume, et suudame kasvada ilma oluliste kuludeta ning saavutada plaanitust rohkem.
Kui palju takistasid Euroopa Komisjoni piirangud teil kasvamist?
Nüüd, kus Euroopa Komisjoni piiranguid enam pole, võime kaasata uut kapitali, dividendide maksmisel pole enam piiranguid ning võime avada palju rohkem harukontoreid. See tähendab, et pank saab kaasata uut kapitali ka investoritelt. Ühtlasi tähendab see ka seda, et tagatud on paremad arenguvõimalused.
Citadele nõukogu esimees: Läti pangandussektor kosub
Citadele nõukogu esimees Tim Collins ütles, et IPO ajastus on tähtis paljudele investoritele.„Läti pangandussektor on taastumas ning Citadele on tugeval positsioonil edasiseks kasvuks. Meil on tugev juhtkond ja turuosa on hea. Loodame kaasata võimalikult palju Balti investoreid enda panga IPOsse. Loodame saada Baltikumi üheks tunnustatumaks pangaks nii ettevõtetele kui ka eraklientidele,“ ütles Collins.